Διαχείριση Κρίσης με Ασφάλεια
Η εμφάνιση της κρίσης σε κάθε επιχείρηση είναι ένα φαινόμενο που μπορεί να προκύψει σε μεγάλη ή μικρή κλίμακα. Πώς μπορείς να το αντιμετωπίσεις αποτελεσματικά;
Τι χρειάζεται να κάνεις για να μετατρέψεις την κρίση σε ευκαιρία για εσένα και την επιχείρηση σου; Πως να προετοιμαστείς για την «επόμενη ημέρα»;
Θεματολογία:
- Ποια στατιστικά χρειάζεσαι άμεσα και ποια «πετάς» τώρα; Τα νούμερα λένε πάντα την αλήθεια και σου δείχνουν πάντα τον δρόμο.
- Πώς μεταβιβάζεις την κρίση απ' την επαγγελματική και στην προσωπική σου ζωή κ αυτό βοηθάει παρά καταστρέφει;
- Αρχή Ομαδικής Διαχείρισης - Ποιο είναι το θεμελιώδες βήμα προς την επιτυχία και πώς σκηνοθετείται η ιδανική σκηνή;
- Πότε η κρίση είναι ευκαιρία και πώς την κάνεις εσύ να γίνει; Είναι καλύτερα να κλείσω ή να συνεχίσω με συγκεκριμένο τρόπο; Απόφαση ζωής.
- Πάρε άμεσα τον έλεγχο της κατάστασης στα χέρια σου - άμεση φόρμουλα διαχείρισης.
- Ομοιότητες και διαφορές των «κρίσεων» - ενέργειες διαχείρισης με αποτελέσματα.
- Εξασφάλισε την υγεία της «μετά-κρίσης» περιόδου. Σημεία μέγιστης προσοχής για να μην αφήσει η κρίση κατάλοιπα μετά την έξοδο.
Εισηγητής
Ο Χρήστος Ιστόριος είναι διεθνούς φήμης σύμβουλος και εκπαιδευτής που ειδικεύεται στη βελτίωση της αποτελεσματικότητας των επιχειρήσεων ενισχύοντας το marketing και το branding τους.
Έχει συμβουλεύσει και εκπαιδεύσει ιδιοκτήτες και προσωπικό μικρών και μεγάλων επιχειρήσεων, όπως Marriott International, ELKEPA, Inter Continental Hotels σε θέματα διοίκησης, ηγεσίας, στρατηγικών marketing, και οικονομικής ευημερίας και οργάνωσης.
Απόφοιτος του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και Διοίκησης Ξενοδοχείων και Εστιατορίων στην ASTER Superior Hospitality Management Institution.