Give your customers more than they expect

image

Οι άνθρωποι αισθάνονται καλά όταν τους φροντίζουν. Όταν τους δείχνετε πραγματικό ενδιαφέρον και τους προσφέρετε κάτι που δεν το περιμένουν, έχουν τη τάση να σας θυμούνται και να επιστρέφουν σε εσάς.

Αυτό είναι πολύ αληθινό σε καιρούς αβεβαιότητας και οικονομικής στενότητας. Το καλύτερο αντιβιοτικό για την απώλεια πελατών, είναι να προσφέρετε στους πελάτες σας παραπάνω από αυτά που περιμένουν.

Ένας τρόπος για να εφαρμόσετε το παραπάνω δεδομένο, θα ήταν να αφιερώσετε λίγο χρόνο για να δείτε πως πηγαίνουν οι πελάτες σας. Μην επικοινωνείτε μαζί τους μόνο για να κλείσετε κάποια δουλειά, αλλά τηλεφωνήστε τους απλώς από ενδιαφέρον. Αυτό δεν γίνεται πολύ συχνά και οι άνθρωποι εκτιμούν ένα τέτοιο τηλεφώνημα. Μπορεί να εκπλαγείτε με το πόσο συχνά μπορούν να εμφανιστούν δουλειές, ενώ εσείς τηλεφωνείτε μόνο για να δείτε πως τα πάει ο πελάτης σας.

Τα συναισθήματα πηγάζουν από τις προσδοκίες. Το συναίσθημα ικανοποίησης ενός πελάτη πηγάζει από το γεγονός ότι έλαβε από εσάς κάτι παραπάνω από αυτό που προσδοκούσε. Ένοιωσε σημαντικός, επειδή κάνατε γι?αυτόν κάτι που οι περισσότεροι δεν θα έκαναν.

Συμπεριφερθείτε στον κάθε πελάτη σας σαν να είναι ο πιο σημαντικός άνθρωπος στον κόσμο και δεν θα χάσετε.