Νέο πελατολόγιο πώς θα το αποκτήσω και πως θα το διατηρήσω ενεργό;

image

Φτάνουμε να υπολογίζουμε παραπάνω από 1 δισεκατομμύριο ενεργών λογαριασμών μόνο από κινητές συσκευές. Αυτό ακούγεται εντυπωσιακό, γιατί εκείνοι εκεί έξω, είναι όλοι εκείνοι οι δυνητικοί πελάτες που ψάχνετε. Πως όμως θα πραγματοποιηθεί η διαδικασία κατά την οποία το πελατολόγιο σας, θα διευρυνθεί και εύκολα θα αποκτήσετε καινούργιους πελάτες; Ας ξεκινήσουμε, κάνοντας κάποια βασικά βήματα. Το παραπάνω 1δις ενεργών δυνητικών πελατών καθημερινά έχουν επαφή με τα social media. Eίναι καθημερινοί επισκέπτες των ακόλουθων (Facebook, Instagram e.t.c) Τα προαναφερθέντα είναι και τα πιο δημοφιλή, κάπου εδώ βλέπουμε, πως ένας πολύ έξυπνος και καινοτόμος τρόπος, είναι η διαδικασία ,κατά την οποία μπορείς να εκμεταλλευτείτε τα παραπάνω μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ώστε να διαφημίσετε, να πουλήσετε το προϊόν, είτε την υπηρεσία σας.
--Εκμεταλλευτείτε το απεριόριστο (post, αναρτήσεις,stories..)
--Επενδύστε στις χορηγούμενες δράσεις των social media.
--Γίνετε δημιουργικός και καινοτόμος στο τρόπο διαφήμισης ανάλογα πάντα το targetgroup σας.
--Προσφέρετε «δωρεάν», ορισμένες υπηρεσίες, σε επιλεγμένους χρήστες όπου έχουν μεγάλο ποσοστό influence σε κοινό, εκείνοι θα φροντίσουν να σας γνωρίσουν σε όλους αυτούς που τους ακολουθούν. Τα social media είναι ο πιο δυνατός τρόπος «εξέλιξης» της εταιρείας σας, απόκτησης πελατολογίου και διαφήμισης , αλλά δεν είναι ο μοναδικός. Ίσως σας φανεί παρωχημένο, αλλά δεν είναι. Η «ηλεκτρονική αλληλογραφία», αναπτύσσει την σχέση σας με τον πελάτη. Ο προσωπικός χρόνος τριβής, είτε αυτός είναι αποτέλεσμα (Email, Instadirect, Messenger etc) κάνει ένα μεγάλο build up στην εμπιστοσύνη του πελάτη προς το πρόσωπο σας.

Τέλος ένα σύγχρονο εργαλείο το οποίο πρέπει να ξεκινήσετε, ίσως αυτό είναι η δημιουργία και διαμόρφωση του επαγγελματικού «Instagram&Facebook» page σας.

Μην ξεχάσεις να εγγραφείς στο newsletter, για εβδομαδιαία άρθρα και συμβουλές για την επιχείρησή σου.